4 Temmuz 2011 Pazartesi

Yeni dönem hayırlı uğurlu olsun.

Sevgili Rotary Ailem,

Toplumları Geliştirelim Kıtaları Birleştirelim dönem temasıyla çıktığımız yolculuğun sonuna geldik. Yeni ufuklara yelken açtığımız bu dönem dümene ben geçiyorum.

İçinde yaşadığımız toplumun sorunlarına karşı daha duyarlı ve bu sorunların çözümü için bir şeyler yapmak isteği ile sürekli kendimizi geliştiren bizler, bu serüvene başlarken bayrağı devraldığımız andan itibaren daha yukarıya taşımamız gerektiğinin bilincinde olarak hareket edeceğiz.

Bir yıl boyunca, tüm gayretiyle yüreğini ortaya koyup bizlere öncülük eden Can Başkanıma sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.

Herbiri kendi alanında lider, sorumluluklarını bilen, ciddi, yetenekli, hizmeti ve ülkesini seven, değerlerini koruyan kulüp üyelerimin bana verdikleri güç ve hami kulübümüz Atakum Rotary Kulübü’nün kulübüme duyduğu güven, çok başarılı ve projelerle dolu geçecek bir dönemin habercisi.

Başta Yönetim Kurulunu oluşturan arkadaşlarım; Asbaşkan Emre Demirer, Dönem Sekreteri Denef Artut, Dönem Saymanı Fatih Saraç, Yönetim Kurulu Üyeleri Begüm Akkaç, Sinem Şahin ve Işıl Kurt olmak üzere tüm kulüp üyesi dostlarımın vereceği destekle, 2011-2012 döneminde Atatürk ilkeleri ışığında, UR ve Rotaract amaçlarına ulaşmak için aile olmanın bize verdiği güçle hareket edecek ve İnsanlığı İçimizdeki Güç İle Kucaklayacağız.

En derin Rotaract sevgi ve saygılarımla…



Çağlar AKOĞLU

Atakum Rotaract Kulübü

2011-2012 Dönemi Başkanı








Hiç yorum yok: